Starší dorost - info pro rodiče

                           STARŠÍ DOROST U19

                            MISTROVSKÁ SEZÓNA 2019/2020

 

POZOR VÝBĚR PŘÍSPĚVKŮ NA JARO 2020!!!

Začíná výběr příspěvků na jaro 2020 částka činí 2 400,-Kč. Výběr je do 20.3.2020. Peníze lze zaslat bezhotovostní platbou (údeje naleznete na webových stránkách klubu) na účet klubu nebo předat osobně při tréninku. Budete li požadovat potvrzení o platbě prosím hlaste trenérovi zajistí u předsedy klubu. 

 

                             TRÉNINKOVÝ PLÁN od 31.3.2020 do 6.4.2020 

 

Vzhledem k situaci, která je v současné době v ČR musíme přerušit jakou koli kolektivní tréninkovou činnost našeho mužstva v současné době až do 11.4.2020. Bude li nějaká změna budeme Vás informovat prosím sledujte naše stránky. Neznamá to však, že nebudeme po tuto dobu trénovat a udržovat to, co jsme v zimní přípravě do sebe dostali.

Tréninky prosím budou individuální a mám ve Vás plnou důvěru, že si tréninkový proces po dobu omezení budete poctivě plnit.

  

Individuální doporučená tréninková náplň:

Prosím plnění tréninkové náplně je na každém, jaký zvolí v daném dni čas. Místa pro udržování kondice je pro každého individuální dle možnosti, kde bydlí. Lokality:

- les Dubina, Vinice - Pardubičky, terény kolem Labe atd každý dle vlastních možností. Posilování doma vlastní vahou.

datum - čas událost místo
Út a Po 31.3.  a 6.4. 

1) výklus na 50% - 10min                        2) protažení 2-3 min                                 3) rychlost 5x40m, 8x25m, 10x10m      15s pauza mezi  jednotlivými běhy     4) posilování vlastní vahou 2x25 kliků, 2x30 leh-sed, 2x 50 dřepů                    5) rychlost opakování bodu 3)               6)kompenzační cvičení 2x2,5 min (naskakování nohy na balón, kliky na míči, prkno)                                               7) Závěr běh 20 min na 50%

Individuální
Čt 2.4.

1) výklus na 50% - 10min                         2) protažení 2-3 min                                 3) Rychlé nohy 10x 1 min postupné přidávání intenzity v cyklu                4)kompenzační cvičení 2x2,5 min (naskakování nohy na balón, kliky na míči, prkno)                                            5) indiánský běh 15 min, 3x3 min běh 2x rychlá chůze                                     6) 5x 2 min (mezi stromy) 100%           7) Závěr běh 20 min na 50% 

Individuální
So 4.4. 

1) výklus na 50% - 10min                         2) protažení 2-3 min                               3) Udělej - 10 m lajnu (provaz) cvičení stejné jako na žebříku rychlé nohy 2x 5min                                                        4) udělej 5 bodů ve vzdálenosti 10m člunkový běh sprint k druhému a vycouvat k prvnímu atak dál... 3x           5) na cvičení využít překážku cca výška 30 cm nebo pomyslně - přeskočit na jednu nohu zůstat v mírném podřepu 5s sprint 10 m - 10x levá noha, 10x pravá noha                   6) úseky - 400, 300, 200, 100, 50 m vše 3x pauza mezi běhy 15s pauza mezi sériemi 1 min                                         7) Závěr 15 min na 50%

Individuální
Nebudou li Vám vyhovovat předepsané dny můžete si zvolit sami dny, který to budete absolvovat. Doporučení je však trénink a po něm den volna!!!!!! V případě jaké koli potřeby jsem na telefonu a můžeme vše zkonzultovat. 

 

Sraz před každou tréninkovou jednotkou bude 15 min před TJ.

Omluvenky prosím řešit osobně s trenérem přes mobilní telefon popřípadě SMS. Kontaktní osoba bude T. Svoboda. Telefon +420 728 015 210. Děkuji. 

 

KONTAKTY NA TRENÉRY:

podle věku:-) 

p. Stanislav Procházka - 775 279 522
p. Martin Pařízek   - 606 620 226
p. Tomáš Svoboda - 728 015 210

 

 

DOCHÁZKA JARNÍ PŘÍPRAVA 2020

DOCHÁZKA PODZIM 2019