Starší dorost - info pro rodiče

                           STARŠÍ DOROST U19

                            MISTROVSKÁ SEZÓNA 2020/2021

 

TRÉNINKOVÝ PLÁN od 1.3. 2021 - 28.3. 2021:

Zdar borci, platí vše co je níže popsáno prosím z toho vycházejte. Nyní jsem připravil pro Vás ještě malé doplnění viz odkaz níže, kde je vidět, jak na malém prostoru venku u někoho třeba i doma :-) lze pracovat s balónem a neustále tak pilovat individuální ovládání balónu, aby až již snad zanedlouho opět vyběhneme jsme o balón jen nebrkali a balón nám při hře nepřekážel. Uvědom me si, že nám chybí ještě dohrát podzimní část, což je ještě 5 kol, které se dle FAČR budou dohrávat a následně se ukončí soutěž. Rád bych abychom to dohráli se ctí a připraveni. Úspěch a štěstí přeje připraveným a já věřím, že se v tomto na Vás můžem spolehnout.       

 

https://youtu.be/CgsymJy0RJk

 

Zdar borci současná situace nám zatím bohužel nadále stále neumožňuje aktivně sportovat a dělat to, co máme všichni velmi rádi. Věřím ale, že v sobě stále máte motivaci a chuť sportovat a fotbalově se rozvíjet. Doporučuji pro tyto účely využít připravená metodická videa v rámci projektu Trénuj doma, která poskytují široké možnosti vyžití nejen pro sebe, ale i třeba pro vaše okolí. Níže posílám odkaz, kde se nabízí prostřednictvím videí všem hráčům i široké veřejnosti možnost individuální přípravy, kde je možné vidět, že příprava je možná i v improvizovaných podmínkách a prostorech. Samozřejmě to nenahradí společný trénink na hřišti, ale jde o určitou alternativu, která může být Vám velmi nápomocná. Tato alternativa má za cíl Vás motivovat, inspirovat a hlavně ukázat, že i doma je možné důstojným způsobem trénovat.

 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLr0RettjY3g2GuAgWN2sh5WJituRvXtCG

 

Věřím, že vám projekt Trénuj doma přinese zábavu a potěšení. Budu se těšit, až se opět potkáme na fotbalovém hřišti. 

Prosím za týden každého hráče odtrénovat si cca 3-4 tréninkové jednotky můžete dle svého v individuálním pořadí využívat jak výše uvedený program Trénuj doma, tak níže využít dané rozpisy a náměty . Máte na to celý týden 7 dnů:

 

Tréninková událost - tři tréninkové jednotky - týdenní tréninkový cyklus . 

Tréninková jednotka č.1 (TJ):

1) výklus na 50% - 10min
2) protažení 2-3 min
3) rychlost 5x40m, 8x25m, 10x10m 15s pauza mezi jednotlivými běhy
4) posilování vlastní vahou 2x25 kliků, 2x30 leh-sed, 2x 50 dřepů
5) rychlost opakování bodu 3)
6)kompenzační cvičení 2x2,5 min (naskakování nohy na balón, kliky na míči, prkno)
7) Závěr běh 20 min na 50%             

Tréninková jednotka č.2 (TJ): 

1) výklus na 50% - 10min
2) protažení 2-3 min
3) Rychlé nohy 10x 1 min postupné přidávání intenzity v cyklu
4)kompenzační cvičení 2x2,5 min (naskakování nohy na balón, kliky na míči, prkno)
5) indiánský běh 15 min, 3x3 min běh 2x rychlá chůze
6) 5x 2 min (mezi stromy) 100%
7) Závěr běh 20 min na 50%                     

Tréninková jednotka č.3 (TJ):

1) výklus na 50% - 10min
2) protažení 2-3 min
3) Udělej - 10 m lajnu (provaz) cvičení stejné jako na žebříku rychlé nohy 2x 5min
4) udělej 5 bodů ve vzdálenosti 10m člunkový běh sprint k druhému a vycouvat k prvnímu atak dál... 3x
5) na cvičení využít překážku cca výška 30 cm nebo pomyslně - přeskočit na jednu nohu zůstat v mírném podřepu 5s sprint 10 m - 10x levá noha, 10x pravá noha
6) úseky - 400, 300, 200, 100, 50 m vše 3x pauza mezi běhy 15s pauza mezi sériemi 1 min
7) Závěr 15 min na 50%                 

 

- individuální posilování

Natočil jsem pro Vás 5 cviků, které si každý doma zacvičte. Jsou to základní jednoduché cviky na zpevnění celého těla.
Každý cvik provádějte jako na videu, je tam i počet nebo čas cviku, na cviky se nejdříve podívejte a poté je provádějte hned všechny za sebou v jednom kole. Po odcvičení všech 5 cviků máte splněno 1 kolo, dejte si 2-3 min pauzu a pusťte se do dalšího kola. Celkem 3-5 kol dle vlastní chuti a motivaci se zlepšovat.
Cviky naleznete na tomto odkazu:

https://1drv.ms/f/s!Anoe8dcasg4Xgd0r9s7NORF8qKu4FQ

- samostatná práce s balónem

- protahování

 

 

datum - čas událost místo
Po 21.12. sraz 13:15 Trénink ve skupinách balóny,nohejbálek, soutěže  - PAMAKO. Hůrka UMT, 13:30.
Út 22.12. 2020 - Ne 3.1.2021 Volný režim, individuální příprava.  VOLNO - PRÁZDNINY
Po 4.1. sraz 17:15   ZRUŠENO Trénink Vinice, Pardubičky. Pardubičky, 17:30.
Út 5.1. sraz 17:15   ZRUŠENO Pardubičky trénink ve skupinách pod umělým osvětlením. Pardubičky, 17:30.
Čt 7.1. sraz 16:15  ZRUŠENO Trénink ve skupinách balóny - PAMAKO.  Hůrka UMT, 16:30.
So 9.1. sraz 10:30  ZRUŠENO Přátelské utkání TJ Sokol Třebeš x SK Pardubičky UMT Letní stadión HK, 12:00.
Po 11.1. sraz 19:15 ZRUŠENO Trénink UMT Ohrazenice. Ohrazenice, 19:30 - 21:00.
Út 12.1. sraz 17:15  ZRUŠENO Trénink Vinice, Pardubičky. Pardubičky, 17:30.
Čt 14.1. sraz 18:15  ZRUŠENO Trénink UMT Ohrazenice. Ohrazenice, 18:30 - 20:00.
So 16.1. - Ne 17.1 ZRUŠENO VOLNO VOLNO
Po 18.1. sraz 19:15 ZRUŠENO Trénink UMT Ohrazenice. Ohrazenice, 19:30 - 21:00.
Út 19.1. sraz 17:15  ZRUŠENO Trénink Vinice, Pardubičky. Pardubičky, 17:30.
Čt 21.1. sraz 18:15 ZRUŠENO Trénink UMT Ohrazenice. Ohrazenice, 18:30 - 20:00.
So 23.1. sraz 8:30 ZRUŠENO Přátelské utkání FC Slávia HK x SK Pardubičky UMT Slávia HK, 10:00.
Po 25.1. sraz 19:15  ZRUŠENO Trénink UMT Ohrazenice. Ohrazenice, 19:30 - 21:00.
Út 26.1. sraz 17:15  ZRUŠENO Trénink Vinice, Pardubičky. Pardubičky, 17:30.
Čt 28.1. sraz 18:15  ZRUŠENO Trénink UMT Ohrazenice. Ohrazenice, 18:30 - 20:00.
Pá 29.1. - Ne 31.1.  ZRUŠENO SOUSTŘEDĚNÍ  BUDE UPŘESNĚNO

 

Sraz před každou tréninkovou jednotkou bude 15 min před TJ.

Omluvenky prosím řešit osobně s trenérem přes mobilní telefon popřípadě SMS. Kontaktní osoba bude T. Svoboda. Telefon +420 728 015 210. Děkuji. 

 

KONTAKTY NA TRENÉRY:

podle věku:-) 

p. Stanislav Procházka - 775 279 522
p. Martin Pařízek   - 606 620 226
p. Tomáš Svoboda - 728 015 210